Фото оригінальне!!!
Платівка, записана інструментальним ансамблем «Мелодія» в липні 1974 року.
У програму платівки включені чотири великих композиції, дуже різні по атмосфері, за своїм характером і образного строю, насичені складною ритмікою, природними і смодулированными тембрами. П'єси побудовані на розгорнутих соло Костянтина Носова (труба), Георгія Гараняна (альт-саксофон), Олексія Зубова (сопрано і тенор-саксофони), Бориса Фрумкіна (рояль), Ігоря Кантюкова (бас-гітара) і Олександра Симоновского (ударні), в той час як чисто оркестрові епізоди (теми, вставки) займають у загальному порівняно небагато місця. Таким чином, принцип створення і розвитку музичної тканини в цих п'єсах побудований не на принципі «біг-бенду» (великого оркестру), а скоріше на принципі «комбо» (тобто, малого імпровізаційного ансамблю).
«Лабиринт». Пьесу открывает тема фанфарно-маршевого склада, воплощающая активное, действенное начало. Музыкальный лабиринт, через который автор проводит слушателя, изобилует странными, гротескными видениями… Шествие начинает каденция басовой гитары, записанной через фузз-педаль; безупречно работающий автомат, цепкие «агрессивные» пассажи Удивительные, причудливые музыкальные существа встречают нас на пути дальнейшего «следования по лабиринту»… Отметим также примечательное соло трубы в завершающем эпизоде пьесы (К. Носов) перед возвращением фанфарной темы…
«Марина». Ще одна ладова композиція з ефектним соло сопрано-саксофона на початку (А. Зубів). Несподівано змінюється темп, так і весь характер музики: мелодія стає ніжно-жіночною, фрази – гнучкими, плавно закругленими, тон – перлинно-прозорим. Світ спокою, солодкої мрії втілений у романтично звучному фортепіанному соло (Б. Фрумкін) і потім – в імпровізації труби (К. Носов). Лише останній епізод – солісти А. Симоновський (ударні) і А. Зубів (тенор-саксофон) – повертає нас до первинних, динамічним настроям.
«Ленкорань». Ця композиція Р. Гараняна використовує ладові та інтонаційні звороти східної музики, зокрема азербайджанського і вірменського фольклору. Музика композиції химерна, неспокійно, тривожно-збуджена, а в одному з епізодів – звукоизобразительная. Р. Гаранян, грає на альтовому саксофоні з підключеним синтезатором, використовує тут різні режими ефекту «відлуння», «грає» ними, як би заповнюючи простір звуками, «розвішуючи» їх в обсязі...
«Вогняна ріка». Експресивна, гостра п'єса. Тема її розкривається у великій імпровізації А. Зубова. Це нескінченне розгортання, постійний розвиток і зміну; промінь-звук саксофона А. Зубова прокреслює незвичайну «осциллограмму», плете сліпучу звукову в'язь. Естафету приймають К. Носов (труба) далі ударник А. Симоновський... Ось вже де дійсно річка вогню – сила, яскравість, молодий запал!
ГОСТ 5289-73
С60-05277
Основні | |
---|---|
Виробник | Мелодія |
Користувацькі характеристики | |
Дата виробництва | 1974 |
- Ціна: 140 ₴